Snälla tomten..

... får jag ge dig min önskelista?
Får jag då önska mig ett par friska ben och händer?
Just nu gör det ont i mina ben, jag har staplat mig fram på stan med min syster ikväll då våra flickor var på dansträning.
Fina storasyster som alltid tar hand om lillasyster!!
Tänk om jag fick ett par friska ben som inte brinner som en eld, som inte är alldeles buliga och knöliga.
Eller händer som gör ont när de jobbat för hårt.
Jag är ingen stillasittande person, jag gillar att fixa och dona. Baka, städa, laga mat och fixa i hemmet. Jag är sjukskriven, men jag vill ju ändå prestera något var dag. Jag mår bra av att baka. Det är så härligt att se vilka fantastiska resultat man kan få av bara ett fåtal ingredienser!!

En dag då jag är hemma, går i nneskor utan strumpor går det bra, då är jag på banan, då känner jag att snart är jag där. Sen måste man ju ta sig ut ibland, vilket inte är en rolig historia den här årstiden då gympaskor inte är den bästa lösningen. Men det är det som funkar bäst.
Det är sån befrielse när man kommer hem och kan ta av sig de där kängorna!!!!

Häromdagen sa Tyra: "Mamma är vintern slut nu, redan??" (Hon gillar snön, än) Nej, den varar lääääänge till!
Den gör ju det, vintern. Men om våren om våren då trivs jag allra bäst!!!
Imorgon måste jag ringa till forskningssköterskan i Stockholm, men jag gillar inte att tjata. Jag gillar inte att låta gnällig. Jag biter ihop och tänker: "Imorgon blir det bättre"
Och så blir nästa dag en bättre dag, men påföljande inte lika kul.
Fasen, ge mig en spruta superceller till så vi tar kål på de där sista eländiga sjuka bindvävscellerna som finns kvar och låter de friska segra!!!!
Snälla tomten, ge mig det!!!
Snälla!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0