Man ska vara frisk för att orka vara sjuk!!

Att slåss för sitt eget välbefinnande är verkligen inte lätt!!! Man ska vara frisk för att orka med att vara sjuk. Nu skulle jag åka buss till Stockholm nästa resa, men ska jag göra det får jag beställa och betala den själv och sen skicka in räkningen och få tillbaka pengarna. Jag blir galen!!!!! Allt är som en spiral av utgifter man ska klara av att ta hela tiden och vänta på att man får tillbaka de pengarna nåt halvår senare!!!! Hela min kropp bara skriker att jag bara vill inte brottas mer för att bli trodd.
Just nu känner jag mig bara extremt förvirrad... Måste på något sätt se till att jag är på plats i Stockholm på måndag morgon kl 09.00, varför måste det ligga på mitt ansvar att sköta det? Jag har inte tid att tänka på att rehabilitera mig för jag måste planera hela tillvaron och styra upp resor till Stockholm stup i kvarten.
Varför kan inte behandlingen finnas på närmre håll??????????

Hur ska jag göra, buss eller tåg?? Känns som att välja mellan pest eller kolera just nu...
Jag vill bli frisk, jag har inte valt att bli sjuk och att det förväntas av en att man ska vara värsta samordnaren av saker.
Varför kan man inte bara telepatisera sig dit man ska??...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0