Influensasprutan...

Ja, den har jag verkligen dragit mig för att ta i år. Jag har kommit på alla världens olika anledningar till att dra ut på det.
Framförallt har jag inte velat ta den pga av att jag absolut inte ville sänka mig själv och må dåligt eller bli sjuk av den.
Denna veckan som jag mått så bra, träningen har kännts på topp och koroppen kännts starkare!
Så i torsdags fanns det ingen återvändo mer.
Jag åkte till vårdcentralen och tog den.
När jag sa att jag tillhörde riskgrupp förklarade jag för sköterskan varför jag dragit ut på det så. Jag vet, det låter helt idiotiskt men jag bara vill inte få feber och ont när jag ÄNTLIGEN fått må lite bra igen!!!
De här är den längsta perioden på ett helt år sammanhängande som jag inte dagligdax petat i mig starka värktabletter pga svår värk.

På kvällen fick jag lie frossa, men stoppade i mig panodil så kändes det bättre. Sen i fredags var jag trött och slut och dålig matlust, mådde illa. Igår fick jag inte behålla nån mat alls.
Vad sjutton är det i den där sprutan??????????
Nu börjar jag återhämta mig lite smått, men magen känns helt tom. Kan bara äta lite lite åt gången för att inte chocka magen.
Det här vr inte vad jag behövde just nu kan jag säga. När det äntligen kändes som jag lycktas lägga på mig något litet gram.
Börja om från början, börja om på nytt... Aldrig ge upp, aldrig ge vika. Kämpa på!
Så julgodis och allt som finns: Kom till mig så ska jag äta upp er, jag räds icke kalorierna det minsta!! ;)

Och tänk, idag är det 1:a advent! Vi tänder alla stjärnor och första ljuset och myser!!!
I helgen har mor o far varit här. Jag lyckades ta mig till Slottets julmarknad och där inhandlades diverse godsaker :)
På kvällen hade vi det lugnt och bara hade det mysigt.
Jag kröp till sängs ganska tidigt då 0 kalorier tar ut sin rätt.

Skönt att bara ta det så där lugnt och inte stressa med något.
Och det finaste armbandet från Alvas hus är nu mitt!!!
Underbara fina mamma o pappa som gav det till mig, jag blev sååååå glad!
TACK!!!!!
Bara se här igen så fint det är!


Kommentarer
Postat av: Helena S / Bara en kaka till

Hej! Vad kul att du hittade till min blogg! :-) Jag måste erkänna att mintkyssarna på bilen är köpe-kyssar... Jag köpte dem på julmarknaden på slottet av Mariannelunds karamellkokeri, jag har inte bakat mintkyssar sedan jag var typ 9 år och "hjälpte" pappa med det i köket. Så tyvärr har jag inga tips... Jag får väl baka några och återkomma... men köpe-kyssar är helt okej, faktiskt! ;-)



Superfint armband, förresten!

2010-11-28 @ 20:43:53
URL: http://www.baraenkakatill.se
Postat av: Anna

Hej!!

Tack för svaret =)

Då får jag väl dela med mig av mitt recept på din blogg så kan du testa det kanske :)

2010-11-28 @ 21:49:10
URL: http://carpeanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0