Akilleshäl gör sig påmind...

Den där halsen alltså, åhhhh! Den är verkligen min akilleshäl, och tyvärr har Tyra ärvt det också.
Så förbannat ONT, river och är tjockt och det gör det så jobbigt att prata, något som inte är särskilt
kul för en som mig ;-)
Tur jag kan skriva då, så jag får utlopp för alla ord som måste komma ur mig.

Alltihop började med halsont så jag gillar verkligen inte halsont, blir alltid lite nervös av det. Men jag står ju på benen och har ingen feber. Men man blir ju lite sänkt ändå. Men så gillar jag inte att vara sjuk heller, det är skit!!!
Undrar hur det började för andra som varit sjuka som jag?
Tack för kommentaren Eva - YOU GO!!! Du kommer säkert känna en himla kick av det här tror jag, för även om det är lite "allmän intresse" från alla läkare så är det samtidigt otroligt häftigt att få ta del av behandligen!

Här hemma packar vi på... Helgen har mest ägnats åt flyttkartonger, men även en urmysig middag hos min goa vän Ulrika. Nu är det inte länge kvar tills vi får tillträde, på TORSDAG får vi nycklarna till "The House"!!!
Tyra är så spänd inför flytten och längtar så. Äntligen kan hon ta hem kompisar och leka. Hon har funnit sig tillrätta på nya skolan och trivs kanonbra, vilket värmer gott i mammahjärtat!

Nu är det snart dax att sluta ögonen eftersom klockan ringer 5.30 imorgon igen.... Jag som egentligen inte är någon morgonmänniska.
Hoppas bara att halsen gör lite mindre ont imorgon! Lite diklofenak till natten gör nog sitt :-)

Natti natti!
Kram,
Barfotaflickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0