Läkarbesök

Idag ska jag sätta mig på bussen mot Stockholm, för imorgon är det läkarbesök. 12 timmar buss för 30 min läkarbesök... Men det är i Stockholm professorn finns så då åker man ju såklart dit :-)
Känns inte som jag har några större frågetecken denna gång. Huden läker så sakteliga, det går onekligen inte snabbt men det får ju ta den tid det tar helt enkelt. En del undrar ibland om man inte känner en hopplöshet för att det är som det är, men jag brukar då säga att jag kan ta de begränsningar detta gett mig. Hur det än är så lever jag och jag låter inte min kropp begränsa mig. Jag kunde inte göra allt förut heller, vem kan det???
Så nu packar jag min väska för ett möte med Katarina Le Blanc. Och bonus är ju att jag får träffa min lillebror på köpet oxå, väldigt orättvist tycker Tyra som är hemma :-)

I lördags var vi på dubbelt 40-årskalas hos min kusin och hans fru. Mycket trevlig tillställning, som sate sina spår igår kan jag säga. Man är tydligen inte 20 längre... hrmmmm.
Hur eller hur, så här söta *blink* var jag och min sambo då iaf!

Ha en bra dag!!

Kram,

Barfotaflickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0