Strumpor på barfotaflickan!!!!

Japp, ni läste rätt. Den ständige barfotatösen har idag haft strumpor på sig. Och det gick bra, HALVA dan, sen åkte de av!!! Men ändå varje framsteg är stora för mig. Jag har knappt kunnat ha strumpor på mig på 1,5 år!!!
Tycker rent allmänt att jag mår så bra nu. Känner mig pigg och stark i kroppen, vilket var längesedan jag kände.
Det är roligt att gå till jobbet och det är kul att komma hem och packa flyttlådor ;-)

I övrigt är det just mest det som händer just nu, vi packar, sorterar och rensar för fullt. Jag kan inte slänga ner allt i en låda bara, utan måste gå igenom allt och packa allt kategorivis. Lite knäpp, jajamen så är det!

Apropå det ska jag nu gå och ta itu med några lådor!
Tjingeling till nästa gång :-)

Kram,
Barfotaflickan, som ju faktiskt haft ett par strumpor på några timmar idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0