Taggad!!!!

Äntligen lite energi tillbaka!! Motivation, den kan man tänka sig till när himlen är så blå att det skriker om den =)
Igår hörde jag tom några fåglar som kvittrade i träden!!

Idag var det uppgång tidigt, halv åtta var jag på sjukhuset för veckans yogapass. Så skönt att börja en morgon så. Efter det lite paus och lite påfyllning i magen innan det var dax för träning. 1,5 h kändes riktigt skönt! Riktigt skönt att låta kroppen jobba och musklerna anstränga sig:-)

Oj, jag har visst glömt att skriva om Quigong passet som jag och min syster var på i söndags. Det var en mycket initiativrik tjej från Läckeby som anordnat med denna "stilla ro"-kurs för ett antal tjejer. Det är nyttigt att höra hur andra tänker och vad man vill åstadkomma. Min önskan är att kitta ihop huvud och kropp så att vi är ett, ett som strävar mot samma mål. Nog för att jag kan förlika mig lite mer med kroppen nu, men visst allt tar sin tid det ska gudarna veta!
Ett litet litet steg i taget tar jag mot ett liv där jag kan komma lite mer överens med mig själv och min kropp.

Just nu kan jag bara Tacka Livet!!! Ibland slår det bara en så, tänk jag lever ju faktiskt!!
Så sant som det är sagt: Framåt, framåt, uppåt, uppåt!!!!
/Bafotaflickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0