Bildkavalkad

Sita dagen på Gotland var Tyra äntligen "villig" att posera framför kameran, annars vände hon helst bort huvudet eller satte händerna för. Men den dagen poserade hon gärna tillsammans med seriefigurerna på Serieparken som fick bli tidsfördriv innan färjan skulle gå.
Till Marcus sa hon: "Men tänk på att det är roligt för mig att ha de här bilderna när jag blir stor" när han inte gärna ville vara med på bild ;-) Undrar just vart hon hört det där, ha ha..

Här kommer iaf lite bilder från parken och färjan.
Stugan

Serieparken

Lunch i hamnen i Visby

En sista runda inne i vackra Visby

Det blåser på färjan :-)

På inredningsparadiset Gotland införskaffades lite till hemmet :-)

 

I lördags den 9 juli firades min födelsedag nere i Ekenäs. Jag fick av min sambo en ursöt dress, kjol och linne inköpt i en boutique i Visby.
Dagen bjöd på sol, härligt sällskap, god mat, tårta, bubbel och bål :-)

Av min syster och familj fick jag underbara rosor som verkligen matchade min dress!!

Nu är det dax att packa väskan igen.
I em åker Tyra och jag med mor & far till Stockholm för att hälsa på lillebror lite :-)
Marcus stackarn han jobbar och får stanna hemma.

Ha nu en underbar helg!

Kram,

Barfotaflickan



Kommentarer
Postat av: Helena S / Bara en kaka till

Jag tyckte väl att det var dig jag såg i Gårdby! Men jag var inte helt hundra, jag vågade inte gå fram och fråga... men du skulle sagt till mig att det var du! :-) Nästa gång får vi prata mer! Jag åker ofta till Gårdby... :-) Tusen kramar!

2011-07-14 @ 21:53:14
URL: http://www.baraenkakatill.se
Postat av: Emmy

Men gud så mycket fint du shoppat till hemmet! Jag blev också helt tokig när vi var på Gotland... Såg ut som packåsnor allihop när vi gick på färjan :-)

Jag älskar båda dina klänningar. Helt underbara! Du är snygg som alltid. Kram.

2011-07-18 @ 20:53:19
URL: http://remsansbistro.blogspot.com
Postat av: Barfotaflickan

Tack vad fina ni är!!!

Jag lovar Helena nästa gång ska jag haffa dig ;-)

Hoppas ni får en underbar bröllopsresa och tack för dina fina ord!

Emmy, ja det var ett paradis för en shoppoholic som en annan ;-) Du är så gullig och jag blir så rörd av så fina kommentarer, det värmer i hjärtat!

Kramar till er båda!!!

2011-07-21 @ 12:34:17
URL: http://carpeanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0