Agerat trivselgrupp ;-)

I helgen har jag, Tyra och svärmor varit trivselgrupp. D.v.s vi har bara gjort saker man trivs med att göra. Promenerat längs stranden, kastat lite sten i havet, ätit sandkakor, legat i hängmattan och lagat lite mat och fika :-)
Oj, oj, oj så jobbigt vi har haft det!!!
Eller inte ;-)
Känner mig som en annan människa efter den här helgen. Mår inte bara av att känna mig instängd i lägenheten, så nu ber vi till alla makter som finns att drömmen snart blir sann. Ett hus vid havet som kan bli precis så som vi vill ha det. Där vi i vår lilla famlij kan trivas och må gott i alla våra dagar...
Då längtar jag också efter att min mamma och pappa ska komma närmare oss, så att de kan vara med och njuta av dagar som ger så mycket energi och livslust. Tiden stannar och man är här och nu, mumsar på en pannkaka av lera som serveras med jordgubbssylt och glass... Tyra sitter och gräver i strandkanten och man ser hur hon njuter av att leva så här. Då hon kan ta dockvagnen och gå sin egen lilla väg, för det är inte en massa bilar överallt att vara rädd för.
Det är livet verkligen!!!
"Snälla mamma, får jag bara känna på vattnet med fötterna.."

"Slå dig ner en stund och njut av utsikten..."

"Det är så härligt att va i solen, solen..."

Såpbubblorna blir helt magiska i solskenet!!

"Vaddå ogräs, tusenskönor är huuuur söta som helst!!"

"Mysssss i massor!"

Grillat är ju ljuvligt gott!!!

Det ska vara gott att leva, eller hur?? :-)

Ha en underbar måndag!
Kram,
Barfotaflickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0