I väntans tider...

Inget är verkligen som väntans tider... Att vänta på något spännande, det är ju så att man spricker, eller hur?!???
Lovar att berätta när jag vet mer om detta olidliga väntande ;-)

Imorse fixade Tyra till sin frisy själv, är hon inte söt så säg ;-) Hela 11 spännen har hon fått plats med!



Nu, ÄNTLIGEN, har jag heeeeeelt och hållet slutat med sömntabletter!! Är så ini bänken stolt över att jag lyckats med detta!! Jag har dragit på det in i det längsta, bara i natt med sen ska jag... Men nu har jag sovit fyra nätter helt utan hjälpmedel. Jag tog den sista zolpidemen 30 april, men dem ersatte jag med nåt receptfritt, Valerina Forte. Men jag tyckte att jag blev så snurrig i huvudet av dem så jag la ner dem med.
Visst det har varit lite sömnlöst ibland, men i natt har jag sovit såååååå gott hela natten :-) Underbart att vakna och inte känna sig lite allmänt groggy, som jag gör av sömntabletterna.
Good for you Anna!!!

Helgen har bara varit mysig. I fredags hade vi lite Afterwork med mingel med vår nye supportchef som verkar kanonbra!! I fredags eftermiddag hade vi nämnligen ett Rehabmöte med min terapeut på Previa, min "gamla" chef och den nye. Mötet gick kanon och bättre bemötande kan man inte få. 100%-igt stöd rakt igenom. Snarare jag som vill driva på processen, fast det är ju lite som vanligt då;-)

I lördags blev det lite bak och förberedelse inför kvällens kalas. Vi hade ju inte tillfälle att fira Marcus syster när hon fyllde, men det gick ju lika bra nu :-) Vi var hemma hos svärmor och hennes sambo. Hon hade fixat potaisgratäng med chèvre, lamminnerfilé och rödvinssås -oj oj oj, sååååå gott!!! Till dessert hade jag fixat chokladkladdkaka och till det hemmagjord citronglass á la Moberg, riktigt uppskattat det med :-)

Igår var jag på sista passet av vårens Quigong. Vi var i en av tjejernas trädgård på landet. Vilket hus, vilket underbart ställe!!! Jag blev alldeles kär i stället!!! Så mysigt och huset var såååååå fint, en del idéer att ta med sig när vi blir med hus en dag :-) Så nu har jag blivit godkänd i kursen "Stilla Ro" ;-) Det var en riktigt riktigt mysig upplevelse! Efteråt bjöds det på jordgubbspaj med vaniljsås, mmmmmm....

Nu har jag kommit hem från min träning, så det är dax att kasta in mig själv i duschen och fräscha till mig lite innan nästa möte.

Ha en underbar måndag alla fina människor!
Kram,
Barfotaflickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0