Inredningsknarkare!!

Det är ett nytt ord som jag kom på igår när jag gick på stan och strosade i inredningsbutiker. När min söta lilla mamma ringde och frågade vad jag gjorde sa jag: "Jag går här på stan och inredningsknarkar lite"
För det är nog som för en knarkare som inte får sin drog, jag får liksom bara inte nog av underbara inredningsdetaljer och allt som gör hemmet trevligare och mysigare.
Det blev en liten brödduk från GreenGate i rosa med blommor på bla. Kunde bara inte motså den.
Också mysigt att ha och lägga upp sina bakverk på när man vill bjuda sina gäster på lite hembakat.

Därför har jag också deltagit i en tävling där man kan vinna choklad/kakor/kaffe/thé från Kahl's Kaffe och th'e handel här i Kalmar, gör det du med vet jag!!!

Jag tävlar hos St Heaven Street om godsaker från Kahls Thé och Kaffehandel! Tävla HÄR du med!
Så här gör du för att tävla:
  • Gå in och gilla Kahls The & Kaffe på Facebook HÄR!
  • Gå in och gilla St Heaven Street HÄR! Skriv en kommentar till mig när du gillat de två sidorna så jag vet att du är med och tävlar!

Natti natti på Er!
Kram,
Barfotaflickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0