Stockholm nästa!!!

Imorgon bitti bär det av mot Stockholm igen. Silverlinjen och jag känner varann ;-)
Imorgon har jag sällskap av storasyster, det känns skönt!!

Försöker att inte tänka på det stundande benmärgsprovet på fredag, men usch vad jag ogillar det :-(
Men det man måste göra, bara gör man - med hjälp av lite lugnande så förstås...

Idag har jag varit på jobbet ett par timmar. Packat upp mina grejer, rensat, slängt och spritat allt så klart ;-)
Hämtade sen Tyra och vi satt på balkongen och mumsade på gräddbullar i solskenet. Det går ju bara inte ta mise på vad Tyra tycker om gräddbullar, eller hur?? ;-)




Och kolla in de coola gympadojjorna som jag hittade åt tjejen på utförsäljningen på Eurosko, coola eller hur ;-)


Nu måste jag nog packa klart, upp o hoppa vid sex imorgon. Gott att man kan slumra lite på bussen!!!
Hörs när jag kommit hem från Stockholm gott folk!
Natti natti
/Barfotaflickan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0