Nervös!!!!!!

När tidningsbudet öppnade porten imorse vaknade jag. Klamp klamp i trappen... Känslig för ljud när man ska sova?? Jo, det kan man ju säga. När han sen hade gått kunde jag inte somna om. Gick upp på toaletten och tittade på klockan, 04:19... Jodå, det är idé att lägga sig coh försöka sova lite till klockan ringer 06:00.
Men icke, har bara legat och blivit mer och mer nervös. Usch för benmärgsprov!!
Inte tänka på det, då jagar jag bara upp mig. Det måste göras och jag vill ju så jag får beskedet att allt ser bra ut så klart!!!
Tack o lov är systern min med och vi kan prata och ta det lugnt på bussen.
Nu har precis sambon och dottern åkt till förskolan och jobbet. Jag ska ta lite frukost och plocka iordning det sista innan taxin anländer 08:45.
Sänd mig en litn tanke imorgon fm då både jag och min bror ska göra benmärgsproven...
Kram alla!
/Barfotaflickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0