N som i NÖJD!!!

Man ska verkligen ALDRIG ALDRIG ge sig och ALDRIG tappa tron och hoppet om sig själv, för plötsligt så vänder det!
ÄNTLIGEN händer det för mig!!!
Skam den som ger sig säger jag bara!
Just nu är jag riktigt nöjd med mig själv. Var lite halvtrött imorse, men tänkte näe så ta mig tusan, på med yogainstruktionerna och KÖR!! Så himla bra sätt att starta dagen. Efter det fick jag energi och har varit på min träning och kört hårt i 1,5 timme.
Kunde lägga på ytterligare 5 kg på många övningar och köra flera repetitioner på magövningarna. Så himla skönt det känns efteråt!!
Jag har jobbat hååårt för det här, och nu börjar det ge resultat.

Så till er andra som kämpar som jag, ge er inte!!! Det tar tiiiiid, men så vänder det!!
Nu är det dock viktigt att ta vara på energin på rätt sätt och inte köra på med gasen i botten, utan njuta av goda resultat och gå varsamt framåt! ;-)

Jag ser fasen ljuset i änden av tunneln nu!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa =)

Så visst är jag duktig så säg?
Kram på er!
/Barfotaflickan

Kommentarer
Postat av: ulrika

vilken blogg... hittade den idag och har sträckläst!! Det är som om du sätter ord på mina tankar och känslor! Känns bra men samtidigt jobbigt att läsa om andra med AML men tror verkligen att bloggar som denna behövs. Fick min diagnos när jag var gravid i v 29 och har nu en underbar son som gör att jag aldrig ger upp kampen! Jag tycker du är otroligt duktig med ditt kämpande!!

2011-01-24 @ 19:34:53
Postat av: Anna

Tack för ditt svar!!!

Åh, vad det värmer i hjärtat när du skriver så. För mig är det verkligen befriande att skriva.

Om människor blir berörda, då har jag fått fram vad jag vill ha sagt. Då betyder det jag skriver verkligen något! Så tack snälla du för din kommentar.



Hur mår du själv efter allt? Hur länge sedan är det som du fick din diagnos? Har du också transplanterats? Vart isf?

Jag är fortfarande Karolinska's patient och åker till Sth för läkarbesök.

Så härligt att du har en liten son, barn gör att man aldrig kan ge upp, eller hur!

Ta hand om dig!

/Anna

2011-01-24 @ 21:45:58
URL: http://carpeanna.blogg.se/
Postat av: ulrika

Hej!

Jag tycker jag mår helt ok efter allt, tror inte riktigt allt har hunnit ifatt mig! Tycker nog att den ständiga oron i kropp och själ är det jobbigaste för tillfället, kommer den någonsin att försvinna?? Fick min diagnos i juli och har bara genomgått cyto behandling som blev klar i början av november så jag njuter av att "må bra" just nu och har precis börjat med ceplene studien.

Det du skriver betyder verkligen något, så fortsätt med det!

2011-01-25 @ 11:32:57
Postat av: Ulrika

JAAAAA!!!!! Anna du är duktig och du kämpar dig blå, det finns en vilja av stål i dig och det är därför du är där du är idag:)

Kram!

2011-02-26 @ 22:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0