Älskade lilla barn!!!

Som är hemma igen :-)
Men vad hon har gråtit och gråtit sig till sömns ikväll...
Hon saknar mormor och morfar och har frågat massor med gånger när mormor och morfar ska flytta hit.
Mamma, snälla kan du inte ringa och fråga när?

Det skär i hjärtat när ens barn är så ledset. Naturligtvis är hon glad över att vara hemma, men hon vill att mormor och morfar ska bo närmare så hon kunde träffa dem oftare.
Jag vet att min lilla mamma kommer få tårarna i ögonen när hon läser detta, för det får jag... Mitt lilla barn, jag önskar precis som hon att de kunde vara lite närmare än 15 mil bort.
Jag vet att det finns de som har betydligt längre till sina föräldrar, men jag vill ha mina nära!!!
Hon har haft en jättemysig helg hemma hos dem och bara myst.

Vi har också haft det jättebra, men naturligtvis saknar man sitt barn...
Dagens Quigong var kanon, vi hade massage och det var så skönt. Efter all värk i helgen var det verkligen jätteskönt.
Känner mig väldigt spänd i huden ikväll med och det sticker som nålar.
Orkar inte tänka klart när det gör ont.
God Natt söta vänner!
Kram,
Barfotaflickan

Kommentarer
Postat av: Emmy

Men, lilla gullungen... Det är ändå underbart att hon kan träffa dem, även om det blir mer sällan än hon önskar. Jag har sedan länge ingen mor- eller farförälder i livet, så jag är så glad att mina barn har det. Och det är något speciellt med den relationen från båda håll.

Och så fick ni lite mystid för er själva. Kram.

2011-03-14 @ 22:00:21
URL: http://remsansbistro.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja, hon e ljuvlig!!!

Själv har jag min morfar och farmor kvar, och är så glad att de är så pigga som de är. Min morfar fyller idag 88 år, så vi firade honom med värsta kakkalaset igår :-)

Kram

2011-03-14 @ 22:31:01
URL: http://carpeanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, hon e ljuvlig!!!!

Vi firade min morfar igår som fyller 88 år idag!! Jag har min farmor också, så jag är så glad att de är så pigga.

Ja visst är det något visst. De njuter av att kunna skämma bort hur mycket de vill och barnen av all uppmärksamhet =)

Må så gott!!

Kram

2011-03-14 @ 22:33:38
URL: http://carpeanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0