"Påskpyssel"

Glad Påsk!!!!!



Godis e gott, det är ett som är säkert!!! Igår kom svärmor med ett härligt påskägg till oss. Tyra hon smaskade i sig sitt tillsammans med kompisen Nessie igår ;-) Vi var inte långt efter sen heller ska erkännas, hi hi!!

Så eftersom vi ska åka hem till mor o far imorgon, läääängtar!!!!, och jag vet att min lille far garanterat köpt godis till tösen ;-) (klart man ska när man är morfar, eller hur=)) så får hon av "oss", ja hrm Marcus har väl inte pysslat så mycket med denna grej ska erkännas ;-), ett hjärta att sätta alla sina simmärken på. Jag ville göra något annat än en vanlig tavla för simmärken, så ett hjärta fick det bli. Gav mig av till tygaffären i början på veckan och inhandlade rosaprickigt tyg och ett rosaprickigt band. Sen stoppade jag hjärtat med ett paket bomull :-)
Så det blev lite pysslande här hemma i veckan.

Nu ska den bara packas in i ett vackert paket,
för än har ju inte påskharen varit här ;-)

 

Igår var mina söta vänner Annelie, hennes dotter N, och Ulrika här på fika. Eftersom Annelie har hus och trädgård hade henns dotter plockat denna underbart härliga påskbukett till mig!!! Åhhh, så härligt, jag bara ääääälskar vårlökar =)

Så nu önskar jag er en helt underbar påskhelg!!!
Kramar,
Barfotaflickan



Kommentarer
Postat av: Emmy

Så fint! Huah, vilken ful tavla man själv hade till sina märken. Måste varit därför jag tog så få ;-)

Ha det så mysigt hos mamma och pappa. Glad Påsk! Kram.

2011-04-22 @ 23:31:44
URL: http://remsansbistro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0