Tingeling tingeling!!!


"Tingelingfrukost"

Imorse vaknade Tyra med tjock hals!!!!!!!!!!! Hjälp och ve och fasa!!!! Övernervös mamma som jag är när det gäller den där halsen beslutade vi att stanna hemma idag.
Så det blev inte nån träning för mig idag. Men det är torsdag och städdag så då kan man lika bra ta itu med det på en gång!
Eftersom den lilla skruttan fullkomligen ÄÄÄÄÄLKAR att ligga i sängen och titta på film och äta frukost var det det hon fick göra. Vad gör man inte för ett snabbt tillfrisknande ;-)

Igår var jag en sväng på Stadsmissionen och fyndade skålar och en mjölkkanna. 5 st små söta saker för 55 kr!!!


Så härligt att kunnna lägga upp lite småkakor eller hemmagjorda praliner när man ska servera det. Sen är det ju ett jättebra gå-bort-tips oxå. En liten skål, några praliner i, lite cellofan om och så blir det ju hur sött som helst!!!
Men dessa små finingarna tänker jag allt behålla själv ;-)
Just som jag skulle åka därifrån stöter jag ihop med en tjej som jag tänkt på såååå mycket på sista tiden och tänkt att jag ska ringa, men så har det kommit en massa annat i vägen!! Så härligt det var att se henne igen, nu loooovade jag att jag skulle höra av mig efter alla födelsedagar som duggar tätt här just nu ;-)

I förrgår var Tyra och jag i backen och plockade påskris och mera vitsippor!!! Man kan ju plocka hur mycket som helst, de är ju bara så söta!!! Nu skall riset pyntas och hemmet städas, för snart kommer de också och putsar våra fönster - så härligt!!! Så nu är jag i full färd på Tradera och letar spetsgardiner, för de jag hittade i affären skulle gå på nästan 1000 kr... Recycling är oerhört poppis hos mig just nu ;-)



Tyra hittade några skilla i backan som också fick följa med oss hem!


Ha en bra dag!
Kram,
Barfotaflickan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0