Fjärilar i magen...

Imorgon är det Tyras första dag i hennes förskoleklass i sin nya skola, med nya kompisar och ny fröken.
Göta petter vad nervös hon är!!! Inte lätt att koppla av och sova nu precis.
Det första hon sa imorse när jag gick in till henne var: "Imorgon börjar jag skolan!"
Hon är så nyfiken på allt och tycker att det ska bli så kul, men samtidigt nervös så klart. Självklart följer vi med henne hennes första dag och stannar så länge hon vill, eller kanske skickar fröken ut oss vem vet ;-)

Idag har vi i alla fall varit ett par timmar på Skälby med en kompis och hennes son. Solen visade sig till slut och det var riktigt skönt. Barnen fick leka av sig ordentligt :-)

Mitt humör har väl dock inte varit det bästa idag tyvärr. J-la skit PMS!!! Inte kul när humöret är som en gammal gungbräda, upp och ner och allmänt gnällig - Blä!!!
Hur gör alla andra för att hålla humöret i schack dagar som dessa?????

Nu ska jag mumsa i mig chokladpuddig och titta på "Mitt Stora Feta Grekiska Bröllop" som går på TV nu!!
Kan nog pigga upp lite ;-)

Må så gott alla!
Kram,
Barfotaflickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0