Home Sweet Home!

Nu var man hemma igen efter en snabbvisit i Stockholm. När jag kom igår kom lillebror och hämtade mig i sin nya bil. Då blev det åka av!!!
Sen hade han fixat mat till oss som stod klar när vi kom hem till honom - det är service det! Sen blev det att slappa lite i soffan innan läggdax.
Hade väldigt svårt för att sova inatt dock, men det berodde nog på alla timmars stillasittande på bussen. Det kröp i benen så till slut tog jag en diklofenak och somnade till lite.
På morgonen hade min bror lagt fram mackor till frukost till mig och handduk framlagd i duschen. Låter som småsaker, men just såna saker uppskattar jag så oerhört mycket. Det värmer så gott i hjärtat.
Sen tog jag det lugnt på morgonen, mitt läkarbesök var inbokat 13.30. För att vara på säkra sidan började jag ta mig till Flemmingsberg och Karolinska vid halv tolv. Hann med en lunch innan besöket hos Katarina.

Det är alltid så trevligt när man sitter i väntrummet och väntar på att få komma in, då kommer det sköterskor som man haft under all tid där uppe och hälsar. Idag var det en som sa: "Jag kände nästan inte igen dig, du ser fantastiskt pigg och fräsch ut! Jättekul att se dig Anna"
När jag sedan träffade Katarina sa hon att det fanns inte en enda stjärna bland mina provsvar, d.v.s inte en enda anmärkning över resultaten!!! Helt underbart! Även hon tyckte att jag såg så pigg ut, väldigt stor skillnad från bara i julas. Det är lite mer än ett halvår sedan, men kroppen och dess mekanismer tar sin tid på sig. "Och så är du ju alltid så piffig!" Nog är det fantastiskt med provresultaten, men att få höra att det verkligen ser bra ut och att hon ser stor skillnad, det känns så himlans BRA!!! Nu ser vi bara framåt :-)

Future, here I come!!!
Natti natti,
Barfotaflickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0