Skolstart!!

Idag var det äntligen dax, den STORA dagen var äntligen kommen! Tyra vaknade 04.38 och kom då in till oss. Hon låg som ett plåster på mig och jag sov inte mycket efter det. Så vi är nog ganska mosiga båda två just nu.
Men dagen gick jättebra och Tyra är så nöjd!
Till en början var hon som klistrad på mig, jag fick inte gå en centimeter ifrån henne. Men så efter nån timme skulle de göra en uppgift och då kunde jag börja röra mig lite fritt i rummet iaf;-)
När vi sedan skulle åka hem en sväng, efersom Marcus skulle till jobbet, var det inga problem. Då undrade hon om en kompis kunde följa med hem!!! Fast det är ju lite svårt så länge vi bor kvar i stan då.. Sen var det bara "hejdå!" och inget mer med det.
När jag kom och hämtade henne ett par timmar senare, ville hon hellre åka bussen än med mig. Dock kör ju bussen inte in till stan, så det blev lite svårt det med. Frustrerande det kan vara ibland att vara liten!! =)

En riktigt nervös liten tjej ska snart gå in i klassrummet...

...men först ska man ju hänga upp sina kläder vid sin plats...

...när alla satt samlade i ringen satt Tyra som en igel vid sin mamma,
nån timme senare släppte det!! :-)

Så nu laddar vi med lite bak innan mer packning av flyttkartonger!!
Lite mer om flytten blir det på www.ekenasliv.se

Ha en härlig skolstartsmåndag!!
Kram,

Barfotaflickan

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0