Stooooor skillnad!

Står här och stryker upp lite i den allmänna oreda som råder här hemma just nu. Och kommer att tänka på igår då jag träffade två sköterskor från avd 18 här i Kalmar på stan. De sa: "Vad fin du är Anna! Och så låååångt hår du har fått!"
Mitt hjärta blir varmt och det känns så otroligt gott att höra.
När någon sa så förra året, eller i början av året, kunde jag tycka att det var jobbigt. För det återspeglade inte hur jag egentligen mådde utan var mest en yta. Men nu, nu känner jag mig pigg och det är en fantastisk känsla!
Tänk livet håller på att återvända till mig! Vinden blåser lite lätt i seglen och jag kan segla på framåt i livet. Visst det kommer alltid att kunna blåsa upp till storm då och då, men jag hoppar så innerligt av hela mitt hjärta att jag ska slippa bli så sjuk igen.
Jag ska ta hand om dig min kära kropp och göra mitt bästa för att du & jag, ska bli ETT och må bra i harmoni!

Låter inte det som en bra idé så säg;-)
Tänker på dig nu som börjat infusionerna av de mesenkymala och hoppas att de ger dig kraft och nytt hopp - allt kommer att bli bra, det tar bara lite tid...

Kramar,
Barfotaflickan, som nu ska fortsätta stryka, röja, packa och rensa i flyttstöket ;-)

Kommentarer
Postat av: eva thörne

Hej Anna,

TACK för peppning och tankar!!!! I torsdags fick jag mina första celler. Tåget har börjat rulla och det känns så himla bra. Det är många läkarbesök nu eftersom jag är "en studie", så många följer vad som händer i min kropp. Det är verkligen väldigt overkligt ibland alltihopa. Det gör mig så glad att du mår så gott och är fylld av framtidsplanering, flytt mm.En god förebild! Är så glad över att vi fått kontakt.

På återhörande!! Eva

2011-08-29 @ 19:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0