Underbar och älskad utav alla...

Ja, det var hon onekligen lilla mormor Gull. Marcus mormor som igår väldigt plötsligt och oväntat gick bort.
Det är med stor sorg i hjätat som vi ska ta farväl av henne. Jag fick förmånen att lära känna henne i 2,5 år och det gör sååå ont att hon inte finns mer. Jag tänker på alla er andra som kännt henne hela livet, det är som en del av en fattas...
Det var igår em, Gull var på stan, gick in på Kalmarboden och hälsade på sin väninna där. Helt plötsligt faller hon bara ihop och blir medvetslös. Ambulans och räddningstjänst tillkallas som gör allt de kan. Men tyvärr...
När min älskade mormor gick bort 2004 skrev jag en dikt till henne, jag undrar om jag kan hitta den igen.

Det är precis som på bilden vi minns henne, glad, sprallig, busig och full av upptåg! Hade alltid tid för ALLA.
Vi fick alla känna hennes enorma kärlek och hon gav mig och Tyra en stor plats i hennes hjärta som hon finns i våra.

Så underbar och älskad utav alla var du Mormor Gull!
Vi saknar dig enormt och hoppas du får det bra och att de andra änglarna tar väl hand om dig...

Nu finns vi här och vi ska ta väl hand om varandra det lovar vi!!

Kramar,
Barfotaflickan Anna

Kommentarer
Postat av: Ulrika Olsson

Ja du Anna... Vad livet tar tvära kast ibland. det är alltid lika jobbigt när något sånt här händer. Det spelar ingen roll hur gammal en människa än är när hon går bort, de lämnar alltid en stor saknad. Just nu sitter hon och tittar ner på er från ett moln och kommer alltid att finnas i era hjärtan. Hon vill att ni ska fortsätta vara lika full i bus som hon var och ta hand om varandra på ett kärleksfull sätt som ni alltid gör. Många kramar till er alla som sörjer denna fantastiska Mormors bortgång. Din vän Ulrika

2011-08-02 @ 21:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0