Gotland here we come!!!!!!

Gissa om jag är glad nu då!!!!! :-)
Har precis bokat en stuga på Gotland i sommar. Tack vare min vän som jag träffade på Mc'Donaldshuset 2007!!
Ska också bli fantastiskt att träffa henne och hennes familj igen! Sist vi sågs var precis innan jul 2007, då vi båda åkte hem för att fira jul. Jag fick åka tillbaka eftersom jag transplanterades efter henne.
Åh, vad jag ser fram emot detta!!
Och Tyras jubel när hon fick vet detta, OCH att mormor och morfar ska med!!!! :-) Lycka!

Idag har vi oxå varit hemma. Mest jag som inte mått så bra idag. Ont i halsen. Men har haft en lugn slappardag, som man väl behöver när man inte är riktigt "ackurat" ;-)
Men visst, jag erkänner, det är ju torsdag så städat har jag gjort, för det gör man ju bara på torsdagar, eller hur ;-)

Nu är det nog dax för lite varmt te eller varm choklad och en liten biscotti!!


Visst kommer det en vår, tills dess får man skapa den inomhus...


Och i förrgår åt vi något smaskigt, Lammfrikadeller med tagliatelle i citronsås (recept i senaste buffé :-))


Ha det bäst!!
Kram,
Barfotaflickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0