T som i Tacksam!

Det är söndag och imorgon är det en ny vecka!
Mycket kul att se fram emot nästa vecka:
* Träffa min chef och prata om min återgång i arbete - fatta så häftigt, vilket framsteg för mig!!!
* Gå på husköparskola - nu ska vi lära oss allt så vi inte gör några misstag vid ett framtida husköp
* TRÄNA!!!! =)
* Yoga
* En helg på tu man hand kanske det oxå blir... :-)
* Tripp till Karlskrona
* Marcus ska få se hur duktig Tyra är på att simma!!!

Det kommer att bli en bra vecka!

I fredags var svärmor o svärfar Sten-Erik här!! En trevlig middagskväll i härligt sällskap.
I lördags slog migränen till.. Aj, aj i huvudet. Och, NEJ! det berodde inte på för mycket vin ;-)
Det är en liten gåva från min syster den där huvudväken. Anlag för allergier och migrän ligger nämnligen i generna som finns i våra stamceller. Så vid benmärgstransplantationen hängde de anlagen med. Men hellre lite huvudvärk ibland än ligga i en kista nånstans... Så JA jag är så Tacksam att jag lever!!!!!

Och idag har Tyra varit med sin kompis Nessie till simhallen med Annelie och Robert. Gulliga dem som tog med henne dit!! Bada vågar jag mig inte på riktigt än, tyvärr. Det är på tok för obehagligt för min hud än.. Men den tiden kommer, det ska den bara!!
Så Tacksam för att de är så gulliga och tar med henne =)

Så Tacksam för en härlig helg!!!
/Barfotaflickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0