Vägen tillbaka!!!

Nu ÄNTLIGEN börjar vägen tillbaka!! På riktigt känns det som.
Nu har jag bokat möte med min chef för att prata om min återgång till ett arbetsfört liv. Känns så skönt att göra det avstampet!!!!!
Nu börjar vägen tillbaka!!! Nu känner jag att kroppen börjar bli starkare och jag vill verkligen komma tillbaka =)
Denna gång har jag lärt mig att, förhoppningsvis ;-), ta det lite lugnare. Inte forcera fram allt utan låta det ta sin tid. Att inse att tre, fyra eller fem månader inte är en evighet av ens liv. Men det är inte lätt att bromsa sig själv, så allt stöd som finns behövs nu! :-)
Men jag känner mig glad åt tanken, nu kommer belöningen!!

Igår kväll hade jag och en kompis, min söta vän Ulrika, tjejkväll. Tänk så mysigt det är att bara krypa upp i soffan med mjukisar och kolla på film och sen sitta och prata om allt vad livet har och ger oss. Våra drömmar och önskningar.
Vi har tro, hopp och kärlek!
Jag tror på att jag kan, jag har hopp om mig själv och jag har kärlek i mitt liv!!

Idag skiner solen och en annan kompis, fina Annelie, och jag ska ta en promenad. Vi får nog hålla i varandra och balansera då det är snorhalt ute!!!
Men det gäller att ta vara på de tillfällena, inte prioritera stryktvätten framför må-bra-aktiviteter!! Ger mig själv en stjärna för det :-)

Ha en härlig dag alla!
/Barfotaflickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0