Tillbaka på fastlandet!!!

Å ändå har vi inte laddat över alla bilder till "den rätta datorn" från Gotland än. Så det blir till att vänta på dem lite till.
Mycket kan man ta med sig från den resan. Vädret var helt ljuvligt, precis som det ska vara när man är på semester. Solen sken och himlen var blå!!! Landskapet var heeeelt fantastiskt, vilka vyer vi har sett.
Vi har gjort Gotland från norr till söder, det blev inte så mycket av östra Gotland dock, längre österut än roma kom vi inte.
Sen fick jag ju även tillfälle att träffa min vän från Mc'Donaldshus tiden!! Helt otroligt att vi kunde ses!!! Efteråt känns det helt otroligt. Det är snart 4 år sedan vi satt där och jämförde våra krämpor, ha ha ha.. Ja, man måste kunna skratta åt det också trots allt. Det är mycket som vi har gått igenom sedan dess. För egen del tycker jag att allt det som kom efteråt var betydligt jobbigare än att vara sjuk. Då skulle man ju liksom inte må så särskilt bra och man var inställd på att må pyton mest hela tiden. Så jag är ytterst tacksam för att jag mår så pass bra som jag gör idag.
Å, jag tackar för detta underbara mode som är nu med långa klänningar och kjolar, helt exemplariskt för mig som inte skall utsätta mina ben för solen;-)
Men badat har jag gjort, uppe på Fårö Sudersand!!! Lovely!!!
Ja, det är underbart att ha en sådan vecka i bakfickan att minnas nu.

Nästa gång kommer det lite bilder, I promise:-)

Sov så gott!!!
Kram,
Barfotaflickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0