Återseende!!!!

Idag har jag besökt en kompis på sjukhuset... Trist att hon ska behöva vara inlagd tycker jag.
Men det var gott att se henne, och jag vet att hon blir väl omhändertagen av alla söta sköterskor uppe på 18.
Ena sidan av 18 är nämnligen endokrin (mag/tarm) och andra sidan hematologi. Så jag har också spenderat en hel del tid där. Jag hoppas bara att hon snart känner sig bättre och får komma hem!
En del sköterskor kom fram och de är bara såååå gulliga!
"Så roligt att se dig Anna och att du har det bra!"
När jag gick sa en av dem: "Ha det så bra nu gumman!"
Ja, där känner man sig bara så liten och omhändertagen.
Nu hoppas jag att vännen som är inlagd får den fantastiska omvårdnad som jag fick och får må bra snart!!!!!

Innan dess var jag på yogapass, jag somnade under vilan innan meditationen idag... Oj, så trött jag är!
Sovit uselt de senaste nätterna och i natt vaknade jag vid halv fyra och hade svårt att somna om. Sen vid fem ropade Tyra och jag flög upp ur sängen! Hon hade drömt en mardröm och ville sova hos oss. Sedan dess har jag inte sovit alls.
Så det ska bli såååå gott och sova snart :-)

Kom hem för nån timme sen från Karlskrona. Träffade mor och far där så nu är Tyran hos dem ett par dagar :-)
Det blir väldigt tomt här hemma på en gång dock...
Men jag vet ju att hon bara njuter att få vara hos mormor och morfar ett par dagar!! :-)
Och vilket regnoväder idag, hjälp!! Men man får se det goda med det, att snön faktiskt smälter!!!
Tjoho, våren är på väg!!

Kom att tänka på en sak innan... Har jag berättat att mitt Benmärgsprov såg bra ut? Det gjorde det!!!!!!!!!!!
Visst berättade jag attt schimerismen visade att det nu bara finns skraprester kvar av det som var gamla Anna, det som fanns innan jag blev sjuk. Och det är positiva besked!!!!

Nu är det myzzzz med sambon, bara han och jag ett par dagar!! Ikväll blev det sushi och ett glas vitt ;-)
Natti natti!
Kram,
Barfotaflickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0