Feberfritt!!!!

Idag ÄNTLIGEN är Tyra feberfri!!!!! Så underbart!! Och lycka när Tranan hade varit på besök inatt också och lämnat godis i strumpan :-) En småländsk tradition som jag tänkte införa här hemma!!
Fast jag önskade mig det där överkastet från Lexington av tranan, men jag har inte sett det?!?  Kanske för tungt att flyga med...?? ;-) hihi, önska kostar ingenting, eller hur :-)

Idag tog jag lite nya bilder på mina fötter för igår trillade sårskorpan bort!!! Nu börjar jag få lite mer "normal" hud, fast väldigt skör och tunn. Men se bara vilken magi de där supercellerna gör:


I natt har jag ägnat mig åt lite nattarbete ;-)
Ni vet, det låg ju endel foton utspridda på vardagsrumsbordet.. Inatt "trollade" jag in dem alla i albumet "Vårt 2010".
Eller tja, det är ju en sanning med modifikation. Eftersom Tyra inte var alls särskilt pigg igår, utan mest låg i sängen och tittade på TV, så satt jag hela dagen med mitt album. Sen kan jag lätt bli lite "manisk" och kan liksom inte släppa en sak jag håller på med förrän det är klart.. Så jag satt sen uppe till tjugo i två inatt och klippte, skrev och fixade med albumet.
Nu är jag NÖJD ;-)


Ett litet axplock ur albumet:



Så ca 350 bilder sitter nu fint inklistrade i "Vårt 2010".
Idag kan jag ta itu med hemmet och få det rent och fint här. Allt i Tyras säng skall tvättas, som hon bara legat där i och hostat och varit sjuk, då måste allt det tvättas bort!!! Som sagt, manisk var ordet ;-)

Ha en underbar fredag med massa fredagsmyzzzzzzzzzzzz!!
Kram,
Barfotaflickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0