Smärta...

Detta ohyggliga tillstånd smärta!!! I två kvällar har mina ben sprängt och händerna stramat.
Ipren varvat med diclofenak, men det hjälper inte. Benen är precis sprängfärdiga känns det som.
Undrar om det kan bero på PMS????
Eftersom jag äter östrogen och tog sista tabletten på en karta igår, funderar man ju på om det kan ha något med saken att göra?
Det var faktiskt min sambo som sa det när vi satt och åt ikväll. Jag hade funderat lite på det, men kom inte ihåg om det var likadant förra månaden... Nu har jag noterat i min kalender, så jag kan kolla nästa månad. Hoppas bra så innerligt att smärtan vill flytta till yttre rymden istället!!!
Jag önskar ju egentligen inte att det finns någon med samma bekymmer som jag, med hud och leder, men samtidigt önskar jag att det fanns någon som kunde säga vad det beror på...
Har haft en period befriad från smärta, men dessa två kvällar har det varit riktigt jobbigt och benen är alldeles knöliga igen.
Var på jobbet igår och då röjde jag och en kollega ut ett förråd och gjorde iordning och slängde en massa. Min sambo skickade sedan hem mig med bannor om att jag borde ha gått hem 1,5 timme tidigare. Det hade jag lovat kvällen innan, men så är det precis som att jag MÅSTE bara slutföra innan jag kan gå hem.
Pang sa det igår kväll och smärtan olidlig!!!
Dumma ben, varför är det så här????
Blir alldeles sorgsen över bakslag, snälla snälla låt det snart vara nog nu!!!!
Jag önskar så att det fanns något slags svar. Det har ju gått så bra sista veckan och jag sa ju till sköterskan att det verkligen kändes så mycket bättre nu. Vad är nu då det här?????

Önskar er en god natt och att söndagen blir en smärtfri dag för oss alla!
Kram,
Barfotaflickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0