Våren är på väg!!!!!!!!

Tjoho, solen lyser över Kalmar stad!! Snön smälter och fåglarna kvittrar, snart är våren här på riktigt!
Lilltjejen är lite sjuk, hade feber igår och ont i halsen. Idag är det bättre, men hon hostar..
Men frisk luft mår man bra av, så ut i solen lite gand kan inte skada bara man klär på sig ordentligt.

Härliga lördag som skall spenderas med lilla familjen!
Hamnade i ett moraliskt dilemma igår, men nu är det utrett och det känns skönt.
Hade inget med min sambo att göra, hade är lika principfast som jag ;-) Två moralkakor, eller hur *blink*
Skämt åsido, det är inte alltid lätt att veta vad eller hur man ska göra i vissa situationer och jag är inte den som inte kan lyssna och förstå. Men jag är även tydlig med att tala om hur jag känner inför vissa situationer och det sista jag vill är att någon i min närhet ska råka illa ut!

Ha en fantastisk lördag kära ni!
Kram,
Barfotaflickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0