Världens bästa känsla!!!

Det är KÄRLEK det!!
Och det har jag i massor. Min sambo och jag har haft en lugn och mysig helg, om än något smärtsam emellanåt. Men då finns han där och masserar mina onda ben och vrister och servar med värktabletter.
Och idag kommer tösabiten hem igen!!
Efter ett par dagar hos mormor och morfar längtar jag sååååååå efter henne!!!! Men hon har njutit i fulla drag och inte "haft tid" att prata med mamma i telefon, för hon har varit "upptagen" ;-) Gullunge!!
Nu ska jag snart ge mig iväg på Quigong-pass i två timmar, därefter bär det av mot Karlskrona och lite kalas idag med :-)

Ha en underbar söndag kära vänner!
Kram,
Barfotaflickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0