Nu är det nära...

Snart snart kan jag avslöja något riktigt roligt!!! Man vill ju vara riktigt säker innan man hojtar vad det handlar om!!!

Idag har vi varit på Sommarfest på Tyras förskola, de är så söta barnen när de sjunger de där underbara sommarvisorna. Tyra i vit klänning och inbakade flätor, söt som socker så klart :-)

Som en liten Ida dansar hon runt :-)

Mamma, inte fler kort nu!!!

MammaTyraBus!!!!

Konster på klätterställningen är kul!!!

Mina två kärlekar!!


När vi cyklade hem fick jag syn på liljekonvaljer som stod där och bad mig om att ta med några hem.
Så årets första liljekonvaljbukett pryder nu vårt köksbord i en dekorerad konservburk.


Natti natti kära ni!

Kram,
Barfotaflickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0