Nu är det officiellt!!!!!

Tjohoooooooooooooooooooooo!!!!!
Stor lycka!!! Idag skrev vi på kontraktet till vårt drömhus!!! Den 1/9 blir vi Ekenäsbor. Det är sån lycka och glädje så det är helt otroligt!!!
Det är det hus vi trodde vi inte skulle få i februari när vi tittade på det då med, men ägaren valde att gå ut med det igen. Men vi hade tur, med rådande läge på bostadsmarknaden, så nu ska det bli vårt!!!
Jag ser det framför mig, den vita lantliga drömmen, den ska bli vår nu. Vi har letat och letat, men inte kännt att läget varit bra och allt det där. Men när vi steg in i det här huset kändes det bara helt rätt. Det är massor att göra, men har man en "handyman" så har man ;-)
Jag är mycket för finliret, men nog ska jag måla och fixa och dona jag med :-)

Så här glada är vi idag!!!!!!!!! =)

Så framöver kan ni följa oss och husrenoveringen på www.ekenasliv.se

Tack den skänk från ovan att saker och ting vänder, för skam den som ger sig för det ger resultat!!
Här är vi med det hus vi önskat oss, bästa underbara läge, vem vill inte ha ett hus vid havet så säg ;-) Kroppen min börjar läka ihop sig och allt, verkligen ALLT ser så ljust ut nu!
Åh, vad lyckliga vi är!!!

Kram,
Barfotaflickan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0