Nytt beslut!!

Fredagen den 13:e maj var inte min otursdag!!! Jag fick nämnligen brev från försäkringskassan där de meddelade att jag INTE behövde betala tillbaka det bostadsbidrag jag fick 2009!!
Gissa om jag jublade!!!! Nu kan jag andas ut och behöver inte oroa mig för det mer, vilket känns otroligt skönt att de tar hänsyn till hur ens liv sett ut och ger en en chans att komma igen.
Så TACK snälla försäkringskassan för det!!!!

Nu ska jag titta på "Det söta livet" på SVT, riktigt bra danskt program om bakverk på hög nivå :-)

/Barfotaflickan som nu fått lite flyt

Kommentarer
Postat av: Emmy

Som svar på din fråga om fisken, du kan ta någon vit fisk istället tex gös, sej eller hoki.

2011-05-17 @ 21:43:01
URL: http://remsansbistro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0