Pimpning var ordet!!!

Oj, oj, oj vad jag pimpar här hemma!! Det finns visst en värld där utanför men den finns bara där just nu. Jag är så fokuserad på att styla hemmet inför kommande försäljning. På måndag kommer de och fotograferar och just nu är det en bit kvar till ett hem i ordning och reda kan jag säga. Jag har ägnat en hel del tid åt att tillverka diverse förhöjande faktorer så att säga ;-)

Just nu ser det ut så här i vårt vardagsrum. Jag har lite att göra imorgon ja.

 

Men lite nytta har jag gjort idag. Ett nytt kuddfodral till sängen.


En alldeles unik kudde, med A hjärta M på :-)



I söndags sydde jag nya gardiner till sovrummet, TACK lilla mor för tyget!!!

 

Nu är det nog dax att slå ihop de blå och få lite sömn, imorgon ringer klockan 5.30...
Natti natti!

Kram,
Barfotaflickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0