Saker som förgyller livet...

Det är ju egentligen inte saker i sig, även om jag är liiiite prylgalen i vackra ting till hemmet;-), men det som förgyller livet i längden är ju de upplevelser vi bär med oss. Jag har inte så stora pretantioner, det behöver inte vara lyxiga weekends på spa, även om jag inte skulle tacka nej, men iaf.. :-)

I påskas var vi ju hemma hos mor och far och jag tror inte jag visat alla de fina bilder och ögonblick från då.
Så här kommer lite "ögongodis".
Ha en härlig solig fortsättning på måndagen!
Kram!

Mormor är verkligen expert på att hitta bedårande klänningar till Tyra!!

Min fina lilla mamma

Jag & min far =)

Påskbukett

Hur kan man INTE älska Vitt, vitt, vitt!!!!! :-)

Tyra målar på ägget! =)

Mamma hade gjort en ljuvligt god hallon-och chokladpaj, mmmmm!

Änderna vill oxå ha lite mat =)

"Jag vill mata änderna mamma, inte bli fotograferad" :-)

 



Kommentarer
Postat av: Helena S / Bara en kaka till

Vilka underbara bilder, det ser ut som att ni har haft det jättehärligt!

2011-05-09 @ 21:21:16
URL: http://www.baraenkakatill.se
Postat av: Anna

Tack så mycket!!! Ja, det lever man på länge, även när himlen blir grå :-)

2011-05-10 @ 22:14:16
URL: http://carpeanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0