Stekig!!!

Solbrillor på, skjortärmarna uppkavlade och vita jeans - visst jag är ju huuur stekig som helst, eller hur? ;-)
Det tyckte iaf en kille runt 20 som skulle kränga på mig en Iphone 4, och det var riiiiiiktigt nära kan jag säga, men jag vill ju alltid överlägga med mannen hemma så den gubben gick inte!
Hur eller hur, när man kommer med sin kundvagn på väg ut från Maxi är det väl kankse inte det första jag tänker om mig själv, så visst hans taktik var ju bra. Killen tyckte iaf att jag såg hur cool och stekig ut som helst. Nåväl, jag suger väl på den karamellen ett tag va ;-)
När jag sa att "jag vill nog iaf inte bestämma mig nu" svarade han, "ja, jag ser att du vill prata med din man först". Mmmm, det lät också helt ok faktiskt. Gillar liksom klangen på det!

Igår hade vi rehabmöte med Försäkringskassan. Det gick suveränt! Den handläggaren jag har är riktigt bra. Tror kanske inte att det alltid är så att de snarare får bromsa någon att inte gå ut för hårt. Men när man känner att man mår bättre och man är så sugen på att jobba vill man bara köööööööra!!!
Jag är så glad att det känns så bra och jag är så glad att min kropp är på G. Det är så att jag bara vill sjunga!!! Driven är jag, envis är jag - och det ger onekligen resultat, snälla låt det bara vara en hållbar utveckling!!
Jag är också så himla stolt över att jag slutat med sömntabletterna, känner mig som en ny människa faktiskt! Piggare och mycket mycket gladare!!!

Igår kväll var det även föräldramöte. Till hösten ska min lilla tös börja förskoleklass, tänk att hon blivit så stor!! Hon är verkligen så redo man kan bli, tycker det ska bli så kul att börja "skolan".

Vi väntar på, imorgon hoppas jag på besked!!!

Snart ska jag börja förbereda lite mat, innan tjejerna ska på dans. Ikväll blir det ett recept á la Remsan :-) med kyckling och fetaost: http://remsansbistro.blogspot.com/2011/05/gott-gott-gott.html

Ha en härlig lillördag!
Kram,
Barfotaflickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0