Tiden går...

Ja, tiden går verkligen!!
Senaste veckan har jag grottat ner mig i diverse fotoalbumstillverkande inför min systers födelsedag som firades i lördags, samt pyssel här hemma.

Ja, tänk!! I torsdags fyllde min söta syster 40 år!! Helt otroligt. Detta firades i lördags med kalas för släkten.
Den 4 juni blir det fest för alla vänner =)

Fint hade söstra mi gjort med dukning och allt!

Och en massa god mat!!!

Två fanatastiska tårtor hade hon oxå bakat!!!

En annan hade gjort sig lite festfin ;-)

Coolaste lillebrorsan som finns!!! Bästa!!

Blomsterarrangemanget till syster!!

Ibland förstår man inte vart tiden tar vägen, men swisch så gick den helgen!
Idag har jag varit och tränat och hoppas att jag motar Olle i grind, för det känns konstigt i min hals idag :-(

Igår kväll gjorde jag även slut med mina sömntabletter!! slutknarkat om nätterna from nu med andra ord!!
Oj, oj, oj - hur ska det gå???? Jag sätter upp en STOR varningsskylt på mig själv from nu!!
Tror allt att man förtjänar en liten peppingpresent då och sambon hade ju klippt ut att de har 20% rabatt på mormors fönster idag så det är väl en hint om att det är fritt fram att åka och shoppa lite, eller hur???? ;-)

Men jag hann även med lite pyssel här hemma förra veckan. De nya gardinerna från Gårdsromantik är nu på plats!!

Köket

Fin kökshandduk jag fick av lilla mor =) Och servetterna med rosor på är oxå från mor!!

Vardagsrummet

Tyras rum

Dax att lära sig ta bättre bilder, en sak man borde ägna sig åt till semestern tror jag ;-)

Ha en skön dag, nu drar jag till mormors fönster!!!
Kram, Barfotaflickan

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0