Tillbakablick

När vi var hemma i påskas hittade jag en massa bilder från tiden på Karolinska i Stockholm. Tiden som inlagd alltså.
Jo, man blir ju påmind om att det inte var en dans på rosor även om jag ser hur glad ut som helst trots massor av olika drop på en och samma gång!

För att jag överhuvudtaget skulle få gå ut, var munskydd på ett måste.
Och naturligtvis efter kl 16 när det inte var sån rush på sjukhuset längre.


Träna är livsnödvändigt för att överleva transplantationen, så upp på träningscykeln bara.
Detta är ca 1 vecka efter jag transplanterats.
Ständigt "uppkopplad" ;-)

Jag och mina dropställningar!

Tyra och jag på Mc'Donaldshuset

Så liten och vara med om så mycket...

Att hon var den sötaste lucia de någonsin sett där behövs knappats tilläggas va??

Högdos kortison...

Första taxiresan hem från Stockholm :-)

Julen fick jag iaf fira hemma, tjoho!!!!

Känns jobbigt att se tillbaka på de här bilderna, samtidigt som det känns bra.
För tiden går ju och kroppen läks. Även om jag inte kommer bli en prima ballerina så lever jag ju faktiskt!!!

Kram,
Barfotaflickan

 



Kommentarer
Postat av: Johan

Du är en fantastisk kämpe o härlig människa Anna. De har jag tyckt sen första gången jag träffade dig! Kram på dig!

2011-05-06 @ 18:55:29
Postat av: Barfotaflickan

Tack Johan, det värmer verkligen att höra det!

Kram Anna

2011-05-08 @ 21:58:55
URL: http://carpeanna.blogg.se/
Postat av: Anna

2011-05-09 @ 14:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0