Balans???

Oj, svårt att hinna med och skriva nu mitt i all flyttkaos...
Men här kommer ett kort litet inlägg.
I veckan var jag och köpte Femal Balans, för jag lider så av de gräsliga humörsvängningarna jag får i samband med PMS. Inte nog med att man mår dåligt för att man själv mår dåligt, man mår dåligt för att man gör så att andra mår dåligt!!! Visst är det galet så det skriker? Jag har inte börjat ta de där balanspillrena än, undrar om någon annan har provat?
Jag hoppas iaf att jag ska känna mig lite mer i "balans" de där tillfällena i månaden... Det är inte alltid det händer men när det gör det är det så jobbigt och man vill ju inte vara den man är.. Sen helt plötsligt går det över och man undrar hur man någonsin kunde må så där märkligt. Visst är det huuuur konstigt som helst?!??

Nåväl, det är underbart med hus och vi längtar tills vi kan flytta in och bo där på riktigt. Nu är det en massa fixande först. För den som är intresserad kolla in www.ekenasliv.se

Nu måste jag sova, imorgon ska jag upp och jobba, det är ju måndag igen...
Natti natti,
Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0