Om att komma tillbaka...

... är inte alltid så lätt!!!
Ena stunden stark och sugen, nästa VILL inte alls!!! Visst jag trivs med att vara tillbaka ppå jobbet men det öär så mycket nytt att jag just nu nästan kräks!!!! Mitt huvud snurrar och jag vet inte hur jag ska komma ihåg allt! Jag känner mig skitdålig när jag inte kan eller klarar av saker och det blir sådan fruktansvärd motgång.
I fredags var jag hos min terapeut som är sååå himla bra! Som talar om för mig att vila och stanna upp är oerhört viktigt, i synnerhet för mig som har en förmåga att köra på när jag känner att det går bra. Sen kommer ett litet bakslag, men det blir så stort för mig!
Just nu känns det skit och jag bara längtar hem till min lugna miljö där jag känner mig hemma och vet och kan, det jag inte kan för tillfället stöttar Marcus mig i. Hemma känner jag inte de kraven på mig själv. Hemma är jag TRYGG!
Jag verkligen avskyr att känna mig så här, totalt i obalans och ingen kontroll.
Tur jag har en trygg famn att landa i därhemma...
Kram på Er!
/Barfotaflickan

Kommentarer
Postat av: ulrika

Anna du glömmer väl inte det jag tycker du har inspirerat mig med, att ta vara på livet!

Ta en paus och vila från jobbet så mycket det går så du kan njuta av allt underbart ni har framför er med renovering av huset och första året i skolan för dottern! Laga något gott och mys med familjen i helgen! Ha det bra! //Ulrika

2011-09-17 @ 19:42:00
Postat av: Barfotaflickan

TACK för de värmande orden!! Helgen har gett ny energi och så har jag även pratat med min chef om lite ändringar. Så nu känns det bättre!!! Tack snälla du!! Hoppas allt är bra med dig! Kram Anna

2011-09-18 @ 14:14:02
URL: http://carpeanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0